Jdi na obsah Jdi na menu
 


STRANA 5

 

 

 

20.7. Heal the world 2012

Dallší off topic příspěvek, který bych osobně s největším klidem pod tento název schoval.

www.youtube.com/watch


 

 

 

 

 

30.6..  Don't be messin around - jednoduchá písnička z první poloviny 80. let se nedávno dostala na youtube. Oficiálně vyjde koncem roku na reedici BAD 25. Těžko soudit kdo všechno si kvůli něčemu podobnému onu reedici koupí :) 

 

 

 


 

24.6. Ohledně nové desky Michaela Jacksona pro rok 2012 se zdá být jasno, na místo kompilace obsahující nevydaný materiál, největší hity a DVD s největšími hity, vyjde reedice desky BAD, dá se očekávat, že kompilace několika CD a DVD bude vydána ve velmi luxusním provedení, o jakém se třeba albu Invincible mohlo jen zdát a spousta fanů určitě neodolá a reedici si koupí. Obdivovatelé MJ se od jeho smrti dělí na dvě skupiny, jedna zastává názor, že Sony music nese přímou vinu za jeho smrt a Murray odvedl práci o kterou byl požádán. Druhá skupina zastává názor, že Sony nese odpovědnost za Michaelovu smrt pouze nepřímo, a to tím, že od roku 1999 systematicky sabotuje jeho kariéru + zinscenovala proces z roku 2003, čímž Michaela psychicky zdecimovala. Pak je tu ještě třetí skupina fanoušků, kteří na diskusních forech diskutují s názorem, že Sony nenese zodpovědnost za Michaelovu smrt, protože biznis je prostě tvrdá branže a Sony měla na své jednání právo, zde se ovšem naskýtá otázka, jestli se jedná o Michaelovy fanoušky, koho vlastně mají tito lidé rádi a koho obdivují, popř. pro koho pracují. Jak zde mnohokrát zaznělo, v dnešní době nemůže žádný větší MJ fanclub/web fungovat bez určitého napojení na Sony, viz nedávno zrušené weby OivindEid a MJJpictures, které se zabývaly všeobecným retro děním kolem MJ, první web prostřednictvím videí, druhý prostřednictvím HQ fotek. Oba spojovalo jedno, nijak nepracovali pro Sony, (ale v podstatě ani proti) a nebyla zde žádná reklama na jejich oficiální produkty, navíc OivindEid, mezi stovkami neoficiálních videí nabízel ke shlédnutí i video z roku 2002, ve kterém Michael mává při demonstracích v Londýne transparentem s nápisem "Sony sucks". MJJpictures zase pro změnu zveřejňoval i velké množství fotek z let 1999 - 2009, což bylo pro Sony opět nepříjemné, protože propagace tohoto období nijak nepodporuje jejich politiku - "tvorba ikony 80. let", při které se snaží Michaelovu práci v 90. letech a hlavně tu v první dekádě milénia bagatelizovat, nejlépe uvrhnout v zapomnění. Z těchto důvodů je vůči Michaelovi slušnost, navštívit po vydání kompilace BAD 25 místo obchodů s hudebními nosiči raději The Pirate Bay.
 

Image and video hosting by TinyPic

 

 24.6. Nová složka - Downloads 4 - www.michaeljackson.estranky.cz/clanky/downloads-4.html

 

 

 


 

20.5. Video z akce "kolej roku", která nedávno proběhla, co dodat - Michael forever :))

 

 

Coronita mixes 

 

 

 

 

 

 

2.4. Vydá Sony první nesabotovaný MJ projekt od roku 1997? Na oficiálních MJ stránkách Sony music se objevil tracklist připravované kompilace pro listopad roku 2012. Krom klasických, nudných best of materiálů, v podobě jednoho CD a DVD, je zde ovšem i album, které mělo vyjít už dávno, album obsahující pro fanoušky mimořádně zajímavý materiál - 17 doposud nevydaných písní. 

1.Cheater (2001 Version)
2.Al Capone (Smooth Criminal Demo)
3.Chicago
4.Eaten Alive (Solo)
5.Get In To The Groove (Black Or White demo)
6.Love Never Felt So Good
7.Escape
8.Blue Gangster
9.Babies On Fire!
10. A.F.L. (Not Exactly Sure What It Stands For..)
11.This is our time
12.Elizabeth I Love You
13.If You Dont Love Me
14.What More Can I Give
15.Groove Of Midnight
16.Buffalo Bill
17.Learned My Lesson (Much Too Soon Later Version)

Celý tracklist: www.michaeljackson.com/ca/node/950817

Jednalo by se o projekt, který by tak trochu připomínal album History, tedy album největších hitů + album s novým (v tomto případě nevydaným) materiálem, který by doplňovalo DVD s klasickými videoklipy MJ. Takovýto projekt by samozřejmě měl mnohem blíž k označení "řadové album Michaela Jacksona", než album "Michael", které je asi ten nejubožejší brak jaký kdy Sony vydala, doslova přes Michaelovu mrtvolu. Ale I proti této desce se připravují demonstrace fanoušků, kteří poukazují na fakt, že album bude od Michaelovy krve a každý kdo si desku koupí, podpoří korporaci, která s Dr. Murrayem spolupracovala na řešení problému týkajícího se ATV katalogu  teammichaeljackson.com/archives/3789

Na druhou stranu -  kupovat album si nikdo nemusí, a i v tomto případě nezbyde než stahovat. Bestofka jako je tato navíc Michaelovu kariéru ani Michaela samotného nijak nedegraduje. Naopak podobný projekt svět Michaela v letech 2003 - 2008 zoufale potřeboval aby si Michael užil ještě nějakou tu mánii kolem své osoby. 

Je zde ale i možnost, že se jedná pouze o špatný vtip a nakonec nevyjde nic, nebo vyjde cosi, čemu Sony ještě utrhá nějaké ty drápky. V diskusích fanoušci nejvíce oceňují vydání skladeb If you don´t love me a Xscape, ale právě první zmiňovaná má dvě verze, delší 4:30 a kratší 4:13, ta kratší působí spíše jako demo a měla vyjít už v roce 2001. Tu delší, která zní lépe, Sony vždy vydat odmítala. U alba Michael Sony upravovala Michaelovy vokály tak aby zněly jako vokály jeho imitátora Malachyho a naopak. Uvidíme tedy co z připravovaného předvánočního projektu nakonec vzejde. 

 

 

 

 

 

29.3. Michael Jackson with the jackson 5 - The Coolest years.

 Jackson 5 v době své největší slávy, bestofka která mezi těmi ostatními možná chybí :-)

www.uloz.to/x64pbLs/michael-jackson-with-the-jackson-5-the-coolest-years-1969-1972-rar

www.sendspace.com/file/mf4xut

 

Tracklist

http://tinypic.com/view.php?pic=34qojdx&s=5

 

 

 

 

 

 

24.3. Skoro všechny oficální zemixy ke stažení na:

www.youtube.com/user/FlorinrmFM2/videos

 

Spousty vokálek, četně Who is it v velé verzi (dosud byla online pouze zkrácená verze) na: 

www.youtube.com/user/gotacapellas/videos

 

 

 Kdo by to řekl, že pitomý beatbox může mít na youtube přes 2 miliony zobrazení :-D


 

V celku slušná cover na Give in to me :-)

 

 

 

 

 

 

 

7.3. This time around. Nejen album Invincible bylo ošizeno o spousty singlů. Michael v letech 1996 - 1997 požadoval vydání singlů This time around, Tabloid junkie, Smile, Childhood, Is it scary a Morphine, která byla krátce před zamítnutím vydání dokonce připravována pro History world tour. Pro This time around a Is it scary bylo vytvořeno celkem velké množství oficiálních remixů, které se dají vyhledat a stáhnout. Singl This time around vyšel pouze v promo verzi. Jak by asi tento singl vypadal a jaký by k němu byl videoklip, kdyby skutečně vyšel? To už se Historie nikdy nedozví, jistý náčrtek singlu se ale z materiálu který na internetu je odhadnout dá :-) 

This Time Around - Part 1 

1. This Time Around (Album Version - 4:21)
2. This Time Around (Dallas Main Mix - 6:41)
3. This Time Around (Dallas Radio Remix - 4:38)
4. This Time Around (Uno Clio 7'' Master Mix - 4:04)
5. This Time Around (UBQ's Opera Vibe Dub - 7:14)
6. This Time Around (Maurice's Hip Hop Around Mix - 4:14)

 

This Time Around - Part 2

1. This Time Around (Album Version - 4:21)
2. This Time Around (D.M. Radio Mix - 4:06)
3. This Time Around (D.M. Mad Club Mix - 10:18)
4. Don't Stop 'Til You Get Enough (Roger's Underground Club Solution - 6:17)


www.sendspace.com/file/c0kmlo 

 

This Time Around - Various mixes

www.sendspace.com/file/4v5u2t

 

 

 

 

 

 

 

6.3.Nevydané Michaelovy skladby na internetu? Před několika dny se  objevila zpráva, že hackeři napadli Sony a odcizili spousty nevydaných skladeb, které Michael nahrál kolem roku 2005 s Will I am, a kupodivu to spousta fanů považuje za smysluplnou zprávu ze které vyplývá, že se v dohledné době dočkáme nového materiálu. Jakkoli krásné by to bylo, pochybuji o tom. že by se v dohledné době objevily na netu desítky nových skladeb. Kdyby je někdo na internet dát chtěl, asi už by to udělal a nečekal až Sony najde způsob jak tomu zabránit. 

www.zdnet.com/blog/security/hackers-steal-unreleased-michael-jackson-songs-from-sony/10493

 

 

 

 

 

 

 

23.2. Osmdesátky vs. devadesátky - tuné Forever King of Pop - The M. Jackson show.

 

 

 
Od roku 1999 se na šírokou veřejnost chrlí ruznými směry zpracovaná "fakta" o tom, že Michaelův hudební potnciál v 90. letech opadal a jeho úspěch z této doby zastiňuje současná masívní propagace 80. let, které se Sony music dopouští. Nejinak tomu bude i na nadcházejcím koncertní turné, kde se samozřejmě budou hrát hlavně 80. léta a třeba z Invicible toho rozhodně moc neuslyšíme. Ztratil Michael s každým koncem dekády kus svého potenciálu? Rozhodně by na tom nebylo nic zvláštního, skoro každá hudební hvězda je na vrcholu mezi 20 - 30 rokem života, hvězdy typu Louis Armstrong nebo Elton John, kteří zaznamenali největší hudební úspěchy takřka na sklonku kariéry jsou spíše výjimkou. Ale jak to bylo v případě Michaela?? V první řadě - čísla o prodeji alba Thriller, která uvádí wikipedie jou čísla, která wikipedii poskytla Sony music a nezakládají se na pravdě, jeden příklad za všechny - v kontroverzní publikaci od Jurgena Seibolda z roku 1993 se uvádí, že se alba Thriller prodalo klem 40 (!) mil. kopií a alba Bad 25 mil. kopií. VELMI podobná čísla můžeme vidět prakticky ve všech publikacích o MJ z 90. let. Mohl se prodej alba Thriller během let 1994 - 2007 dostat ze 40 milionů na 104? Tžko, to by se musel prodávat lépe než v době 
vydání, nehledě na to, že v letech 1998 - 2007 panovala kolem Michaela "okurková sezona". Sony, mající monopol v hudebním průmyslu si jednoduše zveřejňuje data o prodejnosti jaká chce a nikdo s tím nic nenadělá. Alba Thriller a Bad se prodalo, podle čísel z 90. let, které si může každů ověřit v jakékoli dobové publikaci o MJ, přibližně 90 milionů kopií (60 Thriller+30 Bad) oproti tomu alb z 90. let Dangerous a History se prodalo 30 + 20 milionů dvojalb, tedy 70 milionů desek. Tento rozdín není nijak výrazný! Proč už ale Sony 90. léta nepropaguje a naopak zveřejnuje falešná čísla svědčící ve prospěch 70. let? Co způsobilo slabší prodej MJ alb v 90. letech? Ztrácel Michael svůj potenciál? Faktorů je celá řada.

V druhé polovině 80. let přecházela Amerika z gramodesek a MC na CD, to zřejmě přimělo spousty lidí aby si Thriller nebo Bad koupili na obouch dvouch nosičích. Oproti tomu materiály z 90. let měly místo své výhody svou stinnou stránku. Aféru Chandler. Proti Michaelovi byla v médiích vedena velmi špinavá kampaň, týkající se zneužávání dětí, do které Sony v roce 2005 také přihodila své polínko, zinscenováním procesu z tohoto roku. Vše začlo v roce 1993 předčasným ukončením turné Dangerous, přibližně v jeho polovině. Michael nemohl pracovat na své kariéře, zhroutil se a pracoval v nemocnici na své odvykací léčbě. Jeho jméno bylo v médiích nesčetněkrát pošpiněno a jen málokdo z široké veřejnosti v 90. letech pochyboval o tom, že Michael není pedofil zneuživající děti. I pro sebetalentovanějšího umělce je složité prodávat desky v době, kdy je jeho jméno systematicky očerňováno, pojmy znásilnění a zneužívání splývají v jedno, presunkce neviny nikoho nezajímá a z masmédií se řítí na veřejnost zcela smyšlené pohádky o tom, jak byl Michael tuhle a támhle vypískán, co všechno se našlo na jeho ranči Neverland atd. Každý kdo si šel koupit jakékoli jeho album podporoval v očích svého okolí homosexuálního pedofila, znásilňujícího děti. S Michaelovým tvůrčím potenciálem ale podobné věci přímo nesouvisí a deskám Dangerous a History na kvalitě nijak neubraly, ikdyž na prodejnosti zřejmě ano. Alespoň Michaelovo jméno se naštěstí podařílo procesem z roku 2005 částečně očistit. Navíc v roce 1999, Sony lačnící po ATV katalogu, zamítla vydání desky Milenium, kterou Michael připravoval a která by do 90. let, přecejenom zasáhnout mohla, byť byla nejspíše ve stylu History a nediktovala, stejně jako History, nové hudební trendy, jako Michaelova předešlá alba. Určitě je pravda, že hlavně v Americe se Michael v 90. letach, po dekádě mimořádných úspěchů z let 80., trochu okoukal a už tolik netáhl, jeho hudba se tedy zaměřila spíše na Evropský trh a výsledek? 90 mil. prodaných desek není zase o tolik vice než 70 mil. V devadesátych letech měla samozřejmě alba z let 80. mnohem vice času na to aby zaznamenala nějaký prodej, proto také čísla třeba z roku 1997 hovoří jednoznačně ve prospěch 80. let. Pro rovný souboj by bylo třeba prodejnost desek Bad a Thriller po celou dekádu 90. let zastavit, aby bylo možné porovnat výsledky. Čísla z let 2000 až k dnešnímu datu si Sony vycucala z prstu. Cíl je jednoduchý, odvrátit pozornost od faktu, že sabotovala Michaelovu kariéru po roce 1997, (Michaelův odchod z hudební scény ale musel vypadat pozvolně, jakkoli pozvolný ve skutečnosti nebyl - od roku 1998 jako když utlo.) což vyvrcholilo kontraproduktivni reklamni kampaní pro Invincible, s cilem ukořistit Michaelův podíl v ATV katalog a je zcela logické, že ani podmínky pro samotný vznik Invincible nedala Sony Michaelovi tak dobré, jako v předešlých letech, to se mohlo projevit nejen na kvalitě, ale i na době po kterou bylo třeba na albu pracovat. Vždiť cíl Invincible byl z pohledu Sony jediný, svrhnout Michaela z pomyslného trůnu a pro veřejnost nenápadným způsobem ho finančně zničit, zadluzit a přimět prodat svůj 50% podíl v ATV. Album Invincible ale podle hvězd z hudební branže kvality má, ikdyz mu Sony místo ceny Grammy zaplatila pouze negativní názory kritiků. To vykompenzovala albem "Michael", které je sice nesrovnatelně horší i mnohem hůř prodávané, kritici ho ovšem hodnotili vesmě pozitivně, inu – kdo maže, ten jede. Invincible je srovnatelné s ostatními alby MJ, je tu slyšet jak spousta materiálu pro širokou veřejnost, tak materiálu, který by zajisté obohatil Michaelův taneční repertoár, kdyby byl ovšem zpracován ve videoklipech a na turné. Pro písně Unbreakable a Heartbreak by Michael nejspíše přišel s velmi dobrou taneční choreografií, jelikož skladby jsou o mnoho dinamičtější než od Sony nátlakem vydaný singl YRMW. Úžasnou taneční choreografii Michael předvedl pro pilotní singly Scream, Black or white nebo jeho poslednimu tanečnimu počinu Ghosts, když jí srovnáme s videem k YRMW, máme tu nebe a dudy. Choreografie videoklipu Unbreakable byla dokončena, ale Michael byl společností Sony přinucen vydat o mnoho slabší píseň YRMW, a tak jeho práce na Unbreakable vyšla nazmar. You rock my world je navíc výrazně ve stylu RnB, ve středním až rychlém tempu, tedy vhodná pro americký trh, právě v USA ale YRMW nevyšla a vyšla v Evropě, která preferuje spíše pop-rock než RnB-soul. Turné Invincible se nakonec také nekonalo a na rozdíl od toho co se můžeme dočíst v různých knihách o MJ, které teď vycházeji (ve spolupráci se Sony!), pravda je taková, že jediný důvod proč Michael nechtěl po roce 2001 se Sony nadále spolupracovat byl ten, že si uvědomil jeden zásadní rozdíl oproti 90. létům -  už neni pánem situace a nemá cenu po tom co Sony sabotovala album Invincible, singly z Invincible, videoklipy k singlům z Invincible, i nevydané album Milenium, nechat tuto korporaci sabotovat ještě turné Invincible, ktere by opravdu, NESMĚLO být lepší než předešlé History. Pro Michaela zcela neakceptovatelná vize, protože vše co dělal, muselo mít šanci stát se jeho nejlepší prací – „ když je mléko skažené, vylejte jej“ napsal ve své autobiografii Moonwalker. Chraň bůh aby "Invincible world tour"  vypadalo na největší světové turné všech dob, jako v případě projektu This is it, to by hrozilo, že Michael splatí dluhy, bude schopen se od Sony odprostit a jeho kariéra bude bohužel muset být, v rámci ATV katalogu, předčasně a rázně ukončena smrtí. Faktem ale zůstáví, že tak jako jsou 90. léta kvalitou srovnatelná s 80. tak i Invincible je srovnatelné s Off the wall nebo BAD. Don´t stop till you get enough, Rock with you, She´s out of my life a Off the wall se příznivcům soulu mohou líbit víc než Unbreakable, Heartbreaker, Speechles a You rock my world, u fanoušků RnB a popu to ovšem může být naopak. Navíc, Michael dobil svět svými originálními tanečními kroky, pro které bylo třeba v Unbreakable určitě víc prostoru než v Rock with you. Invincible má tedy přibližně stejný prodejní potenciál jako OTW nebo Bad, k tomu je zde zastoupena i kvantita, jak řekl Michael, „má víc co nabídnout“.  Michaelův tvůrčí potenciál během dekád neopadl a společností Sony vybraný výběr písní, který zazní na turné Forever King of Pop - The "M. Jackson“ show na tom nic nezměni. To nejsmutnější na tomto turné ovšem je, že se nejedná o nic jiného, než o další způsob jakým Sony vydělá na Michaelově smrti. Místo toho aby je Michael opustil jak plánoval a vystupoval pro své fanoušky na vlastním světovém turné, zaplatí si jeho příznivci lístky na jeho imitátory. Kdo prodělal? V první řadě Michael, v druhé řadě všichni kdo ho milují. Kdo vydělal? Sony!  Sem tam se objevují argumenty, že část peněz z prodeje té či oné desky, popř. výtěžek z koncertní šňůry, poputuje k Michaelovým dětem. Zde je asi dobré si připustit o jak bizarní záležitost se ve skutečnosti jedná. Když osoba A zabije osobě B rodiče kvůli miliardě USD, a pak jí z této částky nabídne pár set tisíc, jakou radost z takovýchto peněz může osoba B mít? To samé funguje i v případě fanoušků, Sony vydáváním desek typu "Michael" popř. prodejem všeho oficiálního, defakto porcuje Michaelovo maso a vyzývá jeho fanoušky aby přestali fňukat a šli si dát také kus šťavnatého steaku. Najdou se tací, co si výborně pochutnají, ostatní bojkotují Sony.

 

 

 

 

 

 

 

 

23.1. Na internet se dostaly amatérsky nahrané vokální verze známých písní "The Power of Love a "I Will Always Love You". Michael si na této nahrávce očividně zpívá jen tak pro radost, ale i tak prostě nádhera :-) 

 Celá verze

www.youtube.com/watch
 


 

 

Další neoficiální počiny Michaela -  Michael Jackson Voice training audio with Seth Riggs.

 Celý 22 minutový záznam v mp3

 www.mediafire.com/

 

 

 

 

 

&n